من از آغاز میترسم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 249
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 132335
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



off boy
khamoosh
پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : علی

من از آغاز میترسم
من از پرواز می ترسم

: من از آغاز یک پرواز بی احساس می ترسم!
من از تکرار می ترسم
من از انکار می ترسم

 من از تکرار انکار همین احساس می ترسم!
من از سوختن نمی ترسم

 من از ساختن نمی ترسم من از ساختن کنار سوختن احساس می ترسم!
من از تاختن نمی ترسم

 من از باختن نمی ترسم من از تاختن برای باختن احساس می ترسم!
من از احساس می ترسم

 من از آغاز یک پرواز بی احساس واسه تکرار انکار دل حساس می ترسم!
 من از تاختن برای باختن احساس برای سوختن و ساختن کنار این دل حساس میترسم!
 من از پرواز بی احساس می ترسم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب